sobota, 16 listopada 2019

Linia Lasting Matte od Rimmel London

NOWOŚCI OD RIMMEL LONDON!
Postaw na MATOWĄ SKÓRĘ NON STOP i sięgnij po nową linię kosmetyków do makijażu twarzy LASTING MATTE, która łączy niewyczuwalną lekką formułę i matowe wykończenie, które trwa.


PODKŁAD MATUJĄCY LASTING MATTE (Cena ok. 40 zł/30ml)
  • ultra lekka formuła
  • niewyczuwalna na skórze
  • jedwabiście matowe wykończenie
  • bez wysuszania
  • pełne krycie
  • dla efektu wygładzonej i jednolitej skóry
  • efekt widoczny non stop
  • bez poprawiania w trakcie dnia

Rewelacyjny produkt. Mam już swój sprawdzony podkład, ale ten pozytywnie mnie zaskoczył.
Kiedy otworzyłam opakowanie, pomyślałam, że to pewnie kolejny bubel za duże pieniądze, ale kiedy nałożyłam go na buzię okazało się, że jest cudowny! Jest bardzo gęsty więc pomyślałam, że będzie doskonale nadawał się na zimę, ale na twarzy okazał się być bardzo delikatny. Dobrze kryje niedoskonałości, wygładza skórę, nadaje jej matowe wykończenie. Podkład posiada właściwą konsystencję, która umożliwia równomierne jego rozprowadzenie, nie dając efektu maski. Jego zapach jest delikatny, nie drażniący. Podkład znajduje się małej tubce, która zapewnia aplikację podkładu w odpowiedniej ilości. Podsumowując jest to bardzo dobry produkt, który spełnił moje oczekiwania i zachwycił swoim naturalnym, matowym efektem oraz tym, iż moja cera po jego zastosowaniu naprawdę wygląda dobrze.



KOREKTOR KRYJĄCY LASTING MATTE (Cena ok. 30 zł/7ml)

  • nieskazitelne krycie niedoskonałości i cieni pod oczami
  • lekka formuła
  • nie osadza się w załamaniach skóry

Korektor naprawdę świetny, ma lekką konsystencję, a mimo to doskonale kryje. Niewielka ilość wystarczy, aby ukryć solidne cienie pod oczami z którymi się borykam, do tego rozjaśnia i rozświetla skórę, nie tworzy widocznej warstwy, a wręcz powiedziałabym jest niewidoczny, bo bardzo ładnie stapia się ze skórą. Nie podrażnia i nie wysusza. Bez problemu ukrywa różne drobne niedoskonałości: typu plamki, zaczerwienienia, przebarwienia i co bardzo ważne pozostaje na swoim miejscu cały dzień. Produkt godny polecenia, w mojej kosmetyczce na pewno zagości na długo.



BAZA POD PODKŁAD MATTE PRIMER (Cena ok. 30 zł/30 ml)

  • przedłużona trwałość matowego wykończenia
  • mniejsza widoczność porów
  • do nakładania solo jak i pod makijaż

Baza pod makijaż nie tworzy na buzi maski, skóra oddycha. Cera zyskuje matowe wykończenie, jest idealnie gładka. Świetnie współpracuje z podkładem, ułatwiając równomierne rozprowadzanie. Nie waży się i nie spływa. Makijaż przez cały dzień jest świeży.



A jaki jest Wasz stosunek do kosmetyków Rimmel London? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia