piątek, 22 listopada 2019

FRIZZ EASE Weightless Wonder od Johna Frieda





Frizz Ease Weightless Wonder to pierwsza linia od John Frieda stworzona specjalnie dla cienkich i delikatnych włosów z tendencją do puszenia.

Ultralekka formuła produktów pozwoli Ci cieszyć się pięknymi i gładkimi włosami, bez efektu obciążenia.

Kosmetyki Frizz Ease Weightless Wonder zawierają wodę aloesową, bogatą w proteiny i witaminy, która zadba o kondycję delikatnych włosów, by stały się gładkie i lekkie jak piórko!






➺ SZAMPON FRIZZ EASE WEIGHTLESS WONDER (Cena ok. 40 zł/250 ml)

  • oczyszcza i wygładza

Lekka jak piórko formuła szamponu została stworzona aby nadać puszącym się, delikatnym i cienkim włosom gładkość. Oczyszcza i wygładza włosy bez zbędnego obciążania. Formuła wzbogacona o nawilżającą wodę aloesową utrzymuje optymalny poziom nawilżenia włosów.

Po wysuszeniu włosów za pomocą suszarki (choć zazwyczaj jej nie używam) włosy nie puszyły się i nie wyglądały na połamane. Po kilku użyciach zauważyłam że włosy stały się mocniejsze i zdrowsze. Szampon i odżywka dodały im blasku i zdrowia. Mam puszyste włosy z tendencją do łamania i wypadania. Po zastosowaniu produktów  zmniejszyło się wypadanie włosów. Do tego nie ma już efektu push up. Szampon i odżywka mają przyjemny świeży zapach. Konsystencja ułatwia równomierne rozprowadzenie produktów na włosach co pozwala na lepsze wchłonięcie w głąb włosa. Szampon jest łatwy do wyciśnięcia z butelki, nie jest zbyt gęsty, ale też nie jest wodnisty, dobrze się pieni. Jednocześnie łatwo się spłukuje nie pozostawiając na włosach warstwy produktu.



➺ ODŻYWKA FRIZZ EASE WEIGHTLESS WONDER (Cena ok. 40 zł/250 ml)

  • odżywia cienkie włosy i chroni je przed wilgocią
Lekka jak piórko formuła odżywki została stworzona aby nadać puszącym się, delikatnym i cienkim włosom gładkość. Odżywia włosy bez zbędnego obciążania, intensywnie wygładza i sprawia, że są łatwiejsze do rozczesania. Formuła wzbogacona o nawilżającą wodę aloesową utrzymuje optymalny poziom nawilżenia włosów.

Po użyciu szamponu podobało mi się używanie tej odżywki. Odżywka ma lekką konsystencję, nie jest ciężka jak zwykła odżywka, jest o wiele lżejsza, choć lekko wodnista. Pomimo wodnistej konsystencji łatwo rozprowadzić równomiernie po moich włosach od połowy długości do końców.
Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem odżywki. Zauważyłam, że moje włosy świetnie są odżywione i znacznie poprawił się ich stan. Dawniej miałam problem z odżywieniem ich i sprawieniem by nie tylko nasada włosów wyglądała zdrowo ale i ich końcówki, zważywszy na fakt, że często rozjaśniam włosy i wymagały ode mnie dużej pielęgnacji różnymi środkami. Teraz znalazłam odżywkę która zastępuje stertę tych wszystkich produktów odbudowujących w jednej - jest nią odżywka FRIZZ EASE Weightless Wonder. Co więcej odkryłam, że oprócz swoich odżywczych i odbudowujących właściwości, moje włosy znacznie łatwiej się rozczesują i są łatwiejsze do okiełznania. Polecam wszystkim, którzy mają problem z puszeniem, które nie dają się rozczesać jak również tym którzy chcą by włosy znów były piękne i zdrowe.


A czy Wy macie swoje ulubione kosmetyki od Johna Frieda? Jakie kosmetyki tej marki polecacie? 

1 komentarz:

  1. Ta marka wyróżnia się bardzo dobrą jakością, przez co jest też dość droga, ale dzięki temu wiemy, ale w przypadku tych produktów są to dobrze wydane pieniądze. Cudo! Chciałabym móc wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia